Thursday 19 January 2017

Cozy Thursday

Happy Thursday loves! I hope you're having a fantastic day. I skipped Fashion Week madness for a cozy day in to get some work done. 2017 is going to be all about travels - first up will be our honeymoon to the Maldives which I am sooooo excited about.
Later in the year we are going on a sailing trip to Greece, followed by a weekend in Marrakech (hopefully) and London. All are currently being planned and I will make sure to keep you posted. But today I'm staying in because eI can't deal with the cold. Summer really can't come soon enough! What exciting travel plans do you have for 2017?

I am wearing:

H&M Jumper
Selected Femme Leather Pants

DE: Einen wunderschönen Donnerstag Ihr Lieben. Ich hoffe ihr genießt euren Tag. Ich habe meine Fashion Termine für einen entspannten Tag zu Hause eingetauscht. Endlich habe ich mal wieder Zeit einiges an To Do's für den Blog zu erledigen. So eine Hochzeit zu planen ist echt ne Menge Arbeit! Umso mehr freue ich mich auf unsere Flitterwochen. Es geht für uns für 2 Wochen auf die Malediven! Ich bin sooooooo aufgelegt. Außerdem stehen für 2017 noch eine Reihe anderer aufregender Trips an. Neben einem Segeltrip durch Griechenland, haben wir auch kürzere Reisen nach Marrakech und London geplant. Alle sind derzeit noch in Planung, aber rich werd euch auf dem Laufenden halten. In der Zwischenzeit mache ich es mir zu Hause gemütlich. Habt ihr irgendwelche aufregenden Reisen geplant?

Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig