Monday 17 August 2015

Split Sights: Diocletian's Palace & Saint Domnius Bell Tower

This one belongs to the series 'Reasons why I fell in love with Split'. The Diocletian's palace and Saint Domnius' Bell Tower are two stunning sights worth visiting when in Split.
I especially recommend climbing up the tower. Although it was quite challenging for me to climb up 60 meters, I must admit it was totally worth getting out my comfort zone leaving all my fear behind. The view was spectacular! Make sure to experience this must do when in Split.


I was wearing
New Yorker Blouse* (similar here)
New Yorker Shorts* (similar here)
Modalu England Crossbody Bag*
TRIWA Leopard Thelma Sunglasses* (here)
Zara Sandals (similar here)

DE: Dieser Artikel zeigt erneut, warum ich mich so in die Stadt Split verliebt habe. Die Architektur in der Altstadt war einfach so wunderschön. Zu den must-do's eines Split Urlaubs zählt ein Besuch des Diocletian's Palace und des Saint Domnius Glockenturms. Für einen unglaublich beeindruckenden Blick über die Stadt Split, empfehle ich euch vor allem, den 60 Meter hohen Turm hinaufzuklettern. Selbst ich habe mich meiner Höhenangst gestellt und es definitiv nicht bereut! Ich wurde mit dem wohl spektakulärsten Blick über die wunderschöne Stadt belohnt. Macht das unbedingt auch, wenn ihr mal in Split sein solltet.
Share:

2 comments

  1. Was für ein Traum. So wunderschön Bilde.r Ich kann total nachvollziehen, warum du diese Stadt liebst!
    Liebe Grüße
    Hella von http://www.advance-your-style.de

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke mein Liebe! Ja Split war schon ein kleiner Traum :)

      Delete

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig