Tuesday 20 January 2015

Plum



Another litlle #OOTD shoot I had with Lois! I never really match colours when I style my outfits, and even though it looks like I did so here, I didn't! But I like how good colour coordinated dressing can look like. I'm also really into plum these days. What do you think about colour coordinated styling? Yay or nay? By the way, Berlin Fashion Week kicked off on Monday this week. It hasn't been the best season to be honest and I'm skipping all my shows for the rest of the week. I will concetrate on offside events instead, such the amazing Blogger Bazaar Loft Open Day tomorrow! Is anyone of you going?

I was wearing

Gina Tricot Jumper
H&M Ripped Jeans
Bag bought in Italy

DE: Das zweite Outfit das ich mit der lieben Lois für euch abgelichtet habe, gibt es nun auf dem Blog! Farblich ist dieses Outfit (unabsichtlich) sehr abgestimmt. Was haltet ihr davon? Yay oder nay?Wenn ich mein #OOTD zusammenstelle, richte ich mich selten nach einer Farbe (bzw. überwiegend) und auch in diesem Fall war das nicht so. Dennoch bin ich mit dem Resultat sehr zufrieden. Was meint ihr? Diese Woche ging die Fashion Week in Berlin übrigens los. Leider war ich von vornherein nicht vom Schedule begeistert und auch  nach meinem ersten Tag beim Zelt, hält sich meine Begeisterung sehr in Grenzen. Deshalb lasse ich morgen alle Shows, die ich besuchen wollte ausfallen und konzentriere mich lieber auf die off-site Events. Eines worauf ich mich besonders freue, ist das Blogger Bazaar Loft mit meinen tollen Mädels Tanja, Lisa und Lena! Das sollte sehr lustig und vor allem entspannt werden.
Photos by Lois
Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig