Monday 9 March 2015

Pearls


Today's essentials as seen on my Instagram, are these beautiful pearl pieces from Hello Parry. Pearls (real or not real) are the epitome of elegance and versatility. In my opinion anyways. I have been rotating on the earrings ever since I got them and can't wait to show you how I'll style them, especially the necklace. So fab no?
Happy Monday everyone!

DE: Zu meinen heutigen Lieblingsteilen gehört dieser super schöne Perlenschmuck von Hello Parry. Perlen (in diesem Fall leider nicht echt), gehören meiner Meinung nach zu dem Inbegriff von Eleganz und Zeitlosigkeit. Diese von Hello Parry trage ich seit dem ich sie erhalten habe fast täglich. Ich kann es kaum abwarten sie für euch auf dem Blog zu stylen.
Bis dahin, schönen Montag!
Ph by me & Hello Parry | created in collaboration with Hello Parry
Share:

1 comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig