Saturday 27 May 2017

Whites And Purples

Good morning loves! It's our last day in the Maldives today. We are already leaving tomorrow very early in the morning. So we will make the most of the day and mostly relax.
The past two weeks have been so amazing and I really hope we can come back here some day. Now let's briefly talk about my outfit. I wore this look a couple of days ago when we had the chance to shoot in one of the beach villas on the island. I've been waiting to wear this white dress ever since I received it. It's so romantic with al the lovely details. I styled the beautiful MCM Bag in purple for a bit of color and of course wore my beloved Gucci sunnies again. How do you like this summe look? Can't wait to wear it in Berlin, now that the sun decide to finally show up there! Happy Sunday babes.

I was wearing:

Na-kd.com Dress
MCM Worldwide Crossbody Bag (similar here)
Gucci Sunglasses

DE: Guten Morgen ihr Lieben! Heute ist leider schon unser letzter Tag hier auf den Malediven. Morgen früh geht es für uns schon wieder zurück nach Berlin. Heute werden wir daher einfach nur relaxen und den letzten Tag genießen. Die vergangenen zwei Wochen waren wirklich traumhaft hier und ich hoffe, dass wir irgendwann einmal wieder die Chance haben werden , auf die Malediven zu fliegen. Aber nun zum heutigen Outfit. Dieses wunderbare weiße und sehr feminine Kleid, habe ich vor einigen Monaten zugeschickt bekommen und mich gleich verliebt. Seither habe ich nur darauf gewartet, dass es warm genug ist es endlich tragen zu können. Auf den Malediven war es dann soweit. Dazu kombinierte ich meine tolle lilafarbene MCM Tasche um dem Look ein wenig Farbe zu geben. Des weiteren stylte ich dazu wie immer meine geliebte Gucci Sonnenbrille und voila - ein Sommerlook den ich täglich tragen könnte. Wie gefällt er euch? Habt einen tollen Sonntag ihr süßen!
Ph. by Chris
In collaboration with The Residence Maldives. Styling, photography and opinions my own. 
Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig