Wednesday 26 November 2014

Primaballerina

While browsing the internet for some shopping the other, I stumbled over these beautiful leather brogues! Aren't they just beyond perfect? If you know me, you will be aware of my obsession for brogues (thanks to my BFF). You might also remember this post where I wore a pretty patent leather pair. Now it's time for a new one and I am thinking to go for brown rather than black on this occassion.. Changes are good right? These gorgeous brogues are handmade in Italy, out of 100% calf leather. With the smart peekaboo design they'll dress up any outfit, while still remaining very elegant. So their name does them more than justice! Oh Grace...

Get them in brown here and black here! 


DE: Gestern war ich mal wieder online auf der Suche nach so vielen Dingen (vieles was ich wohl nicht einmal brauche aka #firstworldproblems) und da stieß ich auf diese wunderschönen Brogues aus Leder! Sind sie nicht einfach perfekt? Ich besitze zwar mehr als genug Paare dieser Schuhe (manch einer von euch erinnert sich an dieses Paar aus Lackleder), aber dennoch konnte ich nicht einfach das Fenster meines Browsers schließen – ich meine allein der Name macht ihnen alle Ehre. „Grace” heißen sie und sind in Italien handgefertigt. Sie bestehen aus 100% Kalbsleder. Ich liebe das süße Lochmuster und weiß auch schon wie ich das braune Paar mit lässigen aber auch eleganten Outfits kombinieren würde. Erhältlich sind sie bei Prima Ballerina in braun hierund in schwarz hier!



Happy Wednesday!


X

Minnie



 


Share:

2 comments

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig