Sunday 29 May 2016

Leather Love | Berlin

When the weather is warm enough to just wear light jackets, I like to opt for leather jackets to complement my outfits.
Today's leather jacket I actually just borrowed form my flatmate but I liked how the mix of blue and green looked together. Also the rather oversized version gives a super cool vibe to my rather chic look. I added my usual ripped black denim and comfy heels sandals to celebrate the great weather in Berlin recently. How do you like the look? Happy Sunday loves!

I was wering:

Vintage Leather Jacket
Object Blusen (similar here & here)
Pull&Bear Ripped Jeans
Missguided Heels
Triwa Thelma Leopard Sunglasses

DE: Meine Liebste Übergangsjacke is definitiv die Lederjacke - daher freue ich  mich gerade sehr über das Wetter. Die heutige olle Jacke habe ich mir ehrlich gesagt von meiner Mitbewohnerin ausgeliehen denn ich mochte den Mix von grün und blau. Außerdem verleiht der Oversize Look dem ganzen Outfit eine sehr coolen Vibe.  Dazu stylte ich meine liebste ripped Jeans  und endlich auch ml wieder Sandalen, dank tollem Wetter. Wie gefällt euch der Look? Ich wünsche euch einen tollen Sonntag meine Lieben!
Ph. by Chris
In collaboration with Object. Styling, photography and opinions my own. 
Share:

4 comments

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig