Thursday 26 May 2016

Off-Shoulder Delicateness | Berlin

Off-shoulder tops and buns seem to be a match made in heaven. I love dressing up once in a while and when I do, a bun is a must and so are lace tops, preferably off-shoulder.
This little number has got it all. The lush color and lace details go really well together. I also love how it complements my sunnies and gold jewelry. Whenever a night out or fancy evening is due I recommend styling an off-shoulder top to either trousers or even a pencil or mini skirt. You can never go wrong with an ensemble featuring this season's hottest trend (still). Happy Thursday!

I was wearing:

Vila Top (similar here)
Triwa Thelma Leopard Sunglasses 

DE: Off-shoulder Oberteile und Dutts sind wie für einander gemacht finde ich. Vor allem, wenn ich mich mal schick machen will steck eich meine Haare am liebsten zum Dutt hoch und trage, wie sollte es anders sein, ein trägerloses Oberteil. Und dieses Teil hat alles was ich liebe. Abgesehen davon, dass es trägerlos ist besteht es aus den tollsten Spitzenmaterial. Ob nun zur Jeans, Palazzohose oder zum Stift- oder Minirock, es passt einfach immer. Dieser Trend ist und bleibt definitiv noch eine Weile bestehen. Habt eine tollen Donnerstag meine Lieben! 
Ph. by Chris
In collaboration with Vila. Styling, photography and opinions my own. 
Share:

3 comments

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig