Wednesday 4 May 2016

Spring Has Sprung | Berlin

Spring has definitely sprung which is why  I ditched my coat for this white t-shirt, added some jeans   and trainers. The result: a sporty look wearable on the daily!
White shirts a simply a wardrobe staple, I'm sure you all would agree. This one I especially love though, because of the blue details on the shirts sleeves and round neck. I also adore the black denim because of the lovely bow hem detail. Super cute right? I added some comfy sneakers to finish this casual look off. How do you like the outfit? All pieces are from ASOS and currently available online so hurry....! And happy hump day loves! :)

I was wearing:

ASOS Day Trip Flatform Trainers (similar pairs here and here)


DE: Der Frühling zeigte sich die letzten Tage wieder von seiner besten Seite! Für mich hieß das natürlich, Mantel im Schrank lassen und im T-Shirt + Jeans durch die Straßen spazieren. Weiße T-Shirts gehören in jeden Kleiderschrank, da werden mir viel von euch sicher zustimmen. Diese besondere Shirt gefällt mir jedoch vor allem, wegen seiner tollen Details am Ausschnitt und den Ärmeln. Die marineblauen Akzente machen das T-Shirt für mich zu was besonderem. Auch begeistert bin ich von den Schleifendetails an der Skinny Jeans. Einfach süß oder? Um meinen sportlichen Look perfekt in Szene zu setzten, trug ich die bequem Sportschuhe mit leichten Plateausohle.  Wie gefällt euch mein Outfit? Alle Stücke habe ich übrigens bei ASOS bestellt, wo sie derzeit auch noch erhältlich sind, also beeilt euch...! Ich wünsche euch einen tollen Mittwochabend! :)
Ph by Chris
In collaboration with ASOS. Styling, photography and opinions my own. 
Share:

10 comments

  1. Beautiful shirt and great shoes :)
    www.ivanasworld.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear :)

      Delete
  2. Ganz toller Look - das T-Shirt ist der Hammer - liebe die schwarzen Details!
    xo. Mirjam
    www.miiju.ch

    ReplyDelete
  3. nice post! yours are always TOP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thankssss appreciate your feedback <3

      Delete
  4. Thank you! <3

    ReplyDelete
  5. Ich liebe diese Bilder =)

    ReplyDelete
  6. You have a great sense of styling!!

    ReplyDelete

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig