Monday 19 December 2016

Saturday Coffee Break

Hi loves! How are you? I hope you've enjoyed your day. I spent all day running errands for our (hopefully) new apartment. A bit stressful, but hopefully all worth it in the end.
Saturdays are made for coffee dates! This is what we did the past Saturday at NEST, on elf my favorite places located in Kreuzberg, just around the corner of my apartment. They serve not only delicious brunch on the weekend but also super tasty and freshly made lunches! For our chilled afternoon I wore my new cozy jumper paired with my beloved Levi's 501 ct denim. I added my warm parka from Element Eden which has become my current favorite winter jacket - so cozy and warm! How do you like this look? And what do you like doing on a Saturday? :)

Shop My Look




DE: Hallo Ihr Lieben! Ich hoffe ihr habt einen schönen Tag gehabt. Ich war den ganzen Tag unterwegs und habe Unterlagen zusammengesammelt, die wir für die Bewerbung unserer (hoffentlich) neuen Wohnung brauchten. Es war sooooo stressig, aber hoffentlich hat sich der Aufwand am Ende gelohnt. Bald kann ich euch dazu sicher mehr sagen. :) 

Den heutigen Look trug ich am vergangenen Samstag, also Chris und ich uns wie immer einen entspannten Tag und sitzen oft im Cafe oder gehen in unseren Lieblingsstadtteilen spazieren. Letzten Samstag verschlug es uns ins Cafe NEST, einem meiner absoluten Lieblinge in Kreuzberg, und vor allem gleich um die Ecke von meiner Wohnung. An diesem Tag trug ich meinen neuen kuschligen Pulli gestylt zu meiner chilligen Levi's 501 ct Jeans und meiner super warmen und Säften Element Eden Parka. Wie gefällt euch der Look? Was macht ihr gerne am Samstag? 
Ph. by Chris
Share:

2 comments

  1. Beautiful sweater , love the photography and coffe break is always a good idea :)
    www.ivanasworld.com

    ReplyDelete
  2. Wow wow wow! Die Fotos sind ja einfach der Hammer, love it!
    Liebste Grüße
    Eva

    www.eva-jasmin.de

    ReplyDelete

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig