Saturday 7 November 2015

Berliner Post

Happy Weekend my loves! I hope you're enjoying yours. Berlin has been a mess when it comes to weather. You never know what to wear when you leave the house in the morning.
It's been super cold. Cold as in, you-can-see-your-breath-cold. Yes that cold! But then in between those crazy cold days, we've had days where you could have walked around town in a tee and light cardigan only. Whenever I don't know what to wear (which is everyday these days) I opt for a jumper + jeans + sneaker combo. So when Ayten and I met to shoot I looked rather casual. But I must admit I love wearing clothes I feel comfy, as opposed to being super dressed up. Especially when it comes to work wear for office day. So today I sharing a very laid back outfit consisting of my favorite pieces to wear, when I don't actually know what to wear! I've sliced the look up with some more chic accessories like my YSL Bag and my al time favorite Triwa Sunglasses. How do you like it?

I was wearing:
Pull&Bear Ripped Trousers (similar here)
YSL Bag (similar here)


DE: Ich wünsche euch allen ein tolles Wochenende! Ich hoffe ihr genießt die freien Tage. An alle meine Berliner, habt ihr auch Problem euch dem Wetter in Berlin anzupassen? Also ich muss sagen, in den letzten Tagen weiß man wirklich nie was man anziehen soll. An manchen Tagen ist es superkalt. So kalt, dass man seinen Atem schon sieht. Und dann haben wir wieder Tage wie heute, an denen man ganz entspannt in Shirt und Cardigan rumlaufen kann. Als ich mich mit der lieben Ayten traf, erwischten wir natürlich genau solch einen Tag. Eigentlich war es recht angenehm, musste jedoch zwischendurch immer wieder nieseln, was das Outfit Shooting natürlich erschwerte. Nichtsdestotrotz haben wir es geschafft ein Paar tolle Bilder von meinem Look zu  fotografieren. An Tagen wie dem besagten trage ich am liebsten Kleidung, in der ich mich wohlfühle. Pulli, Jeans und Senker sind meine Formel für solche Tage, vor allem wenn ich die ganze Zeit im Office verbringe. Ein legeres Outfit kann man ja durchaus auch durch Accessoires aufpassen. Ich tat da sin diesem Fall mit meiner schicken YSL Tasche und  meiner aller liebsten TRIWA  Sonnenbrille. Wie findet ihr den Look?
Ph. by berlinerpost
Share:

4 comments

  1. seriously just love everything about this! perfectly styled
    xx
    http://1finedai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ganz toller Look - gefällt mir einfach super!
    x. Mirjam

    www.jeneregretterien.ch

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen vielen Dank liebe Mirjam :)

      Delete

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig