Thursday 5 November 2015

Navy & Stripes

I never met a striped top I didn't like and this one especially seems to go perfect with my new navy coat by GANT.  Today's look consists of probably my most favorite pieces in my favorite colors.
Navy and breton striped simply give an outfit that extra french touch. No woman could say no to looking très chic right? How do you like styling striped clothes?

I was wearing

Zara Striped Top (similar here)
Pull&Bear Ripped Trousers (similar here)
Zign Chelsea Boots (similar here
YSL Bag (similar here)

DE: Ihr wisst ja mittlerweile sicher schon wie gerne ich Streifen auf meiner Kleidung liebe. Noch mehr liebe ich es jedoch, ein gestreiftes Kleidungsstück mit Marineblauen Teilen zu kombinieren. Im heutigen zeige ich euch daher genau das! Ich finde in Streifen und Marineblau sieht man auch immer gleich so französisch aus. Und ganz ehrlich, welche Frau möchte das nicht? Wie kombiniert ihr Streifen am liebsten? 
Ph. by Carolin
In collaboration with GANT. Styling, photography and opinions my own. 
Share:

2 comments

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig