Wednesday 10 February 2016

Black And White

Hi loves! I hope you're having a great day. I'm currently sick in bed trying to recover but super excited to share this look I shot with Caro last week, featuring my favorite long cardigan.
I never thought I'd be one for long cardigans although I'm quite tall. This one works even for me though. I love the mix of black and white shades. I paired it with a rather laid back ensemble and even added my long lost Stan Smiths, that I haven't been able to rock for so long, due to the bad weather in Berlin. How do you like the look? 


I was wearing:
Pull& Bear Ripped Jeans (similar here)
Hallhuber Leather Bag (similar here)

DE: Hallo meine Lieben! Ich hoffe ihr genießt einen tollen Tag. Ich habe mich leider wieder einmal erkältet und liege im Bett. Dennoch freue ich mich total euch den heutigen Look zu zeigen. Ehrlich gesagt hätte ich nie gedacht, dass Maxicardigans mein Ding sind, auch wenn ich ziemlich groß bin. Dieser von Mango hat es mi aber wirklich angetan. Ich liebe den Schwarz-Weiß Mix und mit der Länge habe ich mich auch mehr als nur angefreundet. Ich stylte zum Look auch mal wieder meine geliebten Stan Smith Sneaker, die ich dank schlechtem Wetter in Berlin seit Ewigkeiten nicht mehr angezogen habe. Wie findet ihr meinen Look?
Ph. by Carolin
In collaboration with OTTO. Styling, photography and opinions my own. 
Share:

6 comments

  1. Great look and I hope you feel better!

    ReplyDelete
  2. Love the cardigan! You look lovely! x


    www.itstrueblog.com

    ReplyDelete
  3. Chris, @timelessmotives18 February 2016 at 10:24

    Genialer Look ;-)

    ReplyDelete
  4. Läuft bei dir ����

    ReplyDelete

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig