Monday 18 February 2013

LFW DAY 1: All white everything!

Principles Petite Blazer(similar here)/Zara Knit(similar here)/H&M Pants&Sunnies/Primark Heels/Hermes Style Bag(similar here)/Fossil Watch
LFW DAY 1. Day one of London Fashion Week kicked off with the Zoe Jordan show, early at 10 in the morning! Despite being really tired (even though I went to bed early the night before *cough* *cough*), I was really looking forward to Fashion Week here, because I wasn't around  last season! I had a lot of shows to go to which was quite stressful but fun, especially because us bloggers had a Refuel Room to go to at the Waldorf Hilton Hotel in between shows.

The Refuel Room was organised by the lovely guys of New Look and Muse.TV! We were well fed, had the opportunity to get our hair and make up done, and even our eyebrows and eyelashes. Plus lots of drinks, healthy shakes and bubble tea! The weather was great by the way - thank god! I could walk around in my outfit without the coat - but for the photos' sake I put it on of course :D I opted for an all white outfit and gave it a little but of colour with my all time favourite Hermes Style bag!  I am so in love with my photos taken by the lovely Vani from Chopstick Panorama my partner in crime this London Fashion Week!

LFW TAG 1. Der erste Tag der London Fashion Week, fing für mich um 10 Uhr morgens mit der Zoe Jordan show an. Owohl ich am Abend zuvor relativ zeitig im Bett war, war ich am morgen wie immer sehr müde. Dennoch habe ich mich sehr auf die Fashion Week hier gefreut, vor allem weil ich letzte Saison nicht mit dabei sein konnte. Der erste Tag bestand wie auch alle anderen aus einer Menge shows, was ziemlich anstrengend war aber wie immer auch sehr viel Spaß gemacht hat. Das beste dabei war der Refuel Room für uns Blogger im Waldorf Hilton Hotel.
Super nah gelegen, konnten wir ziwschen den einzelnen Shows zum Refuel Room um, wie der Name schon sagt  wieder Energie zu tanken. Dieser wurde von dem tollen Team von New Look sowie Muse.TV organisiert. Es gab leckeres Esssen, viele Getränke unter anderem gesunde Shakes und Bubble Tea. Außerdem konnte man sich von Make Up Artisten hübsch machen lassen und sich sogar Augenbrauen, Wimperm und Nägel professionell behandeln lassen. Das Wetter war toll und ich konnte sogar ohne meinen Mantel herumlaufen -  für die Fotos habe ich ihn dann natürlich wieder umgelegt :D Für den ersten Tag habe ich mich für ein fast ganz weißes Outfit entschieden. Dazu wie immer meine geliebte Hermes Style Bag, um dem ganzen ein bisschen Farbe zu geben. Ich liebe meine Bilder!!! Danke an Vani von Chopstick Panorama für einen so tollen Job in punkto Fotografie!



Share:

12 comments

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig