Sunday 1 February 2015

The perfect Trench

Hallhuber. The hunt for the perfect Trench coat has come to and end. Okay. I'm going to be honest, I already own a beige version but I simply couldn't resist to choose this perfect navy number when the lovely guys at Hallhuber approached me and asked me to style some items of their current collection.You can never go wrong with a classic Trench, whatever look you are trying to achieve. I paired it with a simple black jumper, also by Hallhuber, leather pants and my all time favorite Stan Smith sneaker. How amazing is my cute little YSL Bag? Although rather small, it fits all important items you need for a day or night out!

I was wearing:

Second Female Leather Pants


DE: Die Suche nach dem perfekten Trench hat endlich ein Ende. Okay, ich muss gestehen, einen beigen Trenchcoat besitze ich zwar schon, aber zu einer blauen Version meines Lieblingskleidungsstücks konnte ich nicht nein sagen.  Deshalb habe ich mir auch diesen tollen Trench von Hallhuber ausgesucht, als mir das Team vorschlug einige Teile ihrer neuen Kollektion zu stylen. Passend dazu trage ich einen schlichten schwarzen Pullover, auch von Hallhuber, eine Lederhose und meine geliebten Stan Smith Sneaker. Ich finde einen zeitlosen, klassischen Trench kann man nicht oft genug tragen, und das egal welchen Look man erzielen will.

Photos by Lois



Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig