Friday 29 May 2015

ECCO

My Fuerteventura outfit series continues with this super fun combo! Stripes and faux leather make a good match. Add a comfy flat sandal and some cute accessories like a fedora and sunnies and you're good to go. Again, I am so in love with Lina's amazing work here.
And I must say the location was on point that day! I am so in love with my ECCO shoes in this look. Not only are they super comfy but quite stylish in the black color. The perfect summer shoe, if you ask me!

I was wearing
s.Oliver Shirt
Missguided Faux Leather Skirt
ECCO Sandals (here)
Modalu England Crossbody Bag
H&M Fedora & Sunnies

DE: Heute habe ich für euch das nächste Outfit meiner Fuerteventura Serie. Ein entspannter Look mit coolen Akzenten. Streifen und faux Leder machen sich gut zusammen, wie ich finde. Lina hat wieder ganze Arbeit geleistet, was die Bilder angeht. Ich liebe es einfach von ihr fotografiert zu werden. Wir haben immer richtig viel Spaß und die Ergebnisse können sich doch echt sehen lassen. Die Location für dieses Shooting war aber auch sehr schön. Zu meinem Mix aus lässig und schick, kombinierte ich meine allerliebsten neuen ECCO Sandalen. Diese sind super bequem und stylisch zugleich und lassen sich dadurch zu den verschiedensten Outfits stylen. Ich freu mich sie ganz bald wieder anziehen zu können (wenn es in Berlin endlich wieder wärmer wird).
Ph. by  Lina Zangers
In collaboration with Styleranking&ECCO. Styling, photography and opinions my own. 
Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig