Thursday 7 May 2015

It's in the details

Happy Thursday guys! I'll be spending mine working all day. Chris and I have planned to go sit by the Spree and have a glass of wine. Hopefully it won't rain. So I am leaving you with an inspirational post. I love these detail shots I found on Pinterest. Summer is so close you guys and I can't wait to integrate some of the outfit ideas into my summer wardrobe this year. Enjoy the photos!


DE: Einen wunderschönen Donnerstag wünsche ich euch! Ich werde heute den ganzen Tag arbeiten und mich zum Feierabend mit Chris an die Spree setzen (sollte es nicht regnen). Frühling in Berlin ist einfach die beste und schönste Zeit des Jahres (neben dem Sommer hihi). Deshalb git es auf Minnie Knows heute mal wieder einen Inspirationspost. Auch der Sommer lässt nicht mehr lange auf sich warten. Ich kann es kaum erwarten eine dieser Outfitideen in meine Sommerlooks mit einfließen zu lassen. Enjoy!

Photos via Pinterest
Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig