Wednesday 23 March 2016

BLONDE Magazine - The Social Issue

If you've read my weekly update from 2 weeks ago you will know that the Blonde Magazine issue I was part of is finally out. For all of you who haven't gotten their hands on a copy here are some photos that we shot for it with the very talented Herik Alm.
But make sure to get yourself a copy because there is much more to be found in this months social media issue. The issue is all about powerful women in the digital world. I'm really proud and feel super honored to be considered one of them!

 Follow via FACEBOOK & INSTAGRAM <3

DE: Diejenigen von euch, die meinen Wochenrückblick vor zwei Wochen gelesen haben, werden schon wissen, dass die Social Media Ausgabe des Blonde Magazine nun erhältlich ist. Ich war Teil des Ganzen und kann es bis heute nicht so richtig fassen. Ein bisschen stolz bin ich ja schon und vor allen fühle ich mich sehr geehrt, denn mit vielen anderen tollen Bloggerinnen, Musikerinnen, Modeliebhabern und anderen Powerfrauen des digitalen Zeitalters, spreche ich in der Ausgabe über mein kleines Business Minnie Knows, sowie meine Zukunftsperspektiven. Auf dem Blog gibt es heute daher schon die ersten Bilder. Für den weiteren Inhalt müsst ihr euch die Ausgabe aber schon holen. Also nichts wie los! 

Ph by Henrik Alm for Blonde Magazine
Share:

3 comments

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig