Wednesday 9 March 2016

Camel Meets Grey

Happy hump day loves! I can't believe how quick the week has past again - soon it's gonna be time for the weekend again. Today I'm sharing a layered look with you featuring my current favorite jumper.
I have been wearing polo neck jumpers a lot this winter (following the trend there). To be honest I used to hate polo neck jumpers but for some reason this year changed it. From all the ones I now own Im just say I enjoy styling this grey little oversized one the most. In todays outfit I layered it with a white blouse, as I like the little detail on the side. But you can easily take off the jumper and wear the blouse only too. Both pieces are from GANT one of my all time favorite brands you should know by now. They have recently launched their amazing GANT Diamond G collection, which is a collection of classic basics with a fun twist. You may remember my GANT Diamond G Shirt post for him and her a while ago. Well now you can not only shop that perfect white shirt but a whole collection including the 48 hour bag that fits so much stuff. I recently took it with me to Paris and really appreciated how much space one has. Also perfect for outfit changes (a bloggers life haha) Happy shopping guys!

I was wearing:

s.Oliver Camel Coat (similar here)
Pull & Bear Jeans (similar here)
Hallhuber Leather Bag (similar here)
Nina Kastens Mini Tassel Necklace

DE: Ich wünsche euch einen wunderschönen Mittwoch meine Lieben! Kaum zu fassen, dass die Woche bald schon wieder rum ist und das Wochenende vor der Tür steht. Heute gibt es auf dem Blog ein schönes layering Outfit für euch mit einigen meine momentanen Lieblingsteile. Dieses Jahr trage ich super gerne Rollkragenpullover aller Art. Diese graue Version im oversized Look hat es mit jedoch besonders angetan. Ich muss gesäten früher mochte ich Rollkragenpullover überhaupt nicht, heutzutage gibt es für mich jedoch keine schickeres outfits als Rolli, high-waisted Jeans und Heels. Die heutige Variante ist jedoch etwas entspannter, nichtsdestotrotz finde ich den Look ziemlich schick. Ich trage einen graufarbenen Rollkragenpulli von GANT und darunter, die man auch gut ins Szene setzen kann indem man den Pulli einfach weglässt. Danke Layering! Beide Teile sind von GANT aus der im Online Shop erhältlichen GANT Diamond G Kollektion. Vielleicht erinnert sich der eine oder andere von euch an das perfekte Diamond G Shirt für sie und ihn, dass es letztes Jahr schon auf dem Blog zu sehen gab. Nun könnt ihr nicht nur das wunderbare Shirt shoppen, sondern eine gesamte Kollektion rund um tolle Basics mit großartigen Schnitten. Zu dieser Kollektion gehört auch die wunderbare 48 Hour Tragetasche, die ich kürzlich mit nach Paris genommen habe denn da passt wirklich ALLES rein. Ernsthaft. Vor allem auch praktisch für jeden Blogger denn ein zweites Outfit  zum wechseln passt da easy rein. Viel Spaß beim shoppen Leute!


  Follow via FACEBOOK & INSTAGRAM <3
Ph. by Nyane, Phil & Chris
In collaboration with GANT. Styling, photography and opinions my own. 

Share:

6 comments

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig