Wednesday 29 June 2016

Red Alert | Berlin

Happy hump day loves! I've had a super busy week with Berlin Fashion Week going on at the moment! If you don't know yet, I'm taking over the Vila Instagram Account so make sure to check out what I'm up to these days.
This look is one I wore these days. Quite simple yet just right! I'm in love with the design of this white blouse. Despite the oversize cut it's very flattering. I opted for my favorite denim again to give this look an edgy touch. And my favorite pieces are the hot sandals and this vibrant orange/red - simply beautiful! How do you like it? I hope you're all enjoy your day loves!

I was wearing:

Public Desire Heels (similar here)

DE: Wir haben die Woche fast geschafft! Die fashion ist in vollem Gange und daher vergeht die Woche gefühlt noch schneller als sonst. Für diejenigen die e noch nicht wissen, ich übernehme bis morgen den Instagram Account von VILA - folgt mir dort für Einblicke in meine voll Woche während der Fashion Week! Den heutigen Look trug ich gestern. Er ist ziemlich simple aber dennoch find eich ihn super, vor allem den Schnitt der Bluse. Obwohl diese eher weiter geschnitten ist, finde ich sie umschmeichelt den Körper dennoch genau richtig. Dazu trage ich meine liebste Levi's Jeans und was mir an diesem Look am besten gefällt sind die knalligen Heels in Rot/Orange. Sind sie nicht einfach traumhaft? Wie gefällt euch das Outfit? Ich wünsch euch einen wundervollen Tag! 
Ph. by Chris
In collaboration with Selected Femme. Styling, photography and opinions my own. 

Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig