Sunday 5 June 2016

Whites And Snake Print | Berlin

Happy Sunday loves! I can't believe how hot it is in Berlin - the weather calls for my favorite color to wear, white.
I recently fell in love with this cute top from Zara. The details are to die for! I love delicate tops like these for summer because they are light and you still look dressed up. I styled this one with a ripped denim and added some heels for a change. How do you like the outfit? I hope you are all enjoying your Sunday!

I was wearing:

Zara Jeans

DE: Happy Sunday meine Lieben! Unglaublich wie heiß es in Berlin zurzeit ist. Das Wetter zeigt sich endlich mal wieder von seiner besseren Seite und ich kann wieder meine liebste Sommerfarbe tragen, nämlich weiß! Kürzlich habe ich mich in dieses tolle Oberteil von Zara verliebt. Die Stickereien haben es mir besonders angetan. Das Oberteil ist super leicht, daher perfekt für das eine Wetter und dennoch kann man super zu besonderen Looks stylen. In meinem Fall passte dazu eine ripped Jeans sowie Sommersandaalen mit Absatz perfekt dazu. Wi gefällt euch der Look? Ich hoffe ihr genießt euren sonnigen Sonntag! 
Ph by Chris 
Share:

3 comments

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig