Tuesday 14 June 2016

White Meets Denim | Berlin

Hi loves! I hope your are having a great day. My week has started off quite busy. Even though I was off yesterday, Chris and I had planned a super long day of activities because it was our anniversary yesterday.
Unfortunately the weather kind of ruined our outdoor plans, but we still managed to enjoy the day having a long breakfast, taking a lovely walk and even watch the game. We have the Europe Cup fever I must admit! I recently wore this white and denim look and really felt super comfy yet stylish. I feel like white being so versatile and a good pair of denim, being so timeless just makes for a the perfect daily look. I added my beloved Stan Smith sneakers that I will probably wear until they fall apart. Voila enjoy today's simple OOTD!
I was wearing:

Vila Off-Shoulder Top
Levi's 501 CT Jeans
Stan Smith Sneaker 
TRIWA Leopard Thelma Sunglasses

DE: Hallo ihr Lieben! Ich hoff ihr habt bisher einen tollen Tag gehabt. Meine Woche war bisher super ereignisreich. Gestern nahm ich mir den Tag frei, denn Chris und ich feierten unseren Jahrestag. Unglaublich, wie schnell die Zeit vergangene ist. Wir hatten echt einiges geplant, doch eine machte uns das Wetter einen Strich durch die Rechnung. Dennoch ließen wir uns den Tag nicht vermiesen und genossen ein tolles ausgiebiges Frühstück, gingen spazieren, schauten sogar das Spanien - Tschechien Spiel (ich muss zugehen wir sind EM Fanatiker haha)  Das heutige Outfit entstand letztes Wochenende und wie ich finde, ein Look der täglich tragbar ist. Weiß und Denim sind ein gutes Team, da sowohl die Farbe als auch eine gute Jeans einfach zeitlos ist. Zum Outfit stylte ich meine geliebten Stan Smith Sneaker. Voila, ich hoffe euch gefällt das heutige schlichte OOTD!
Ph by Chris 

Share:

6 comments

  1. Lovely read and outfit combo!

    ReplyDelete
  2. Der Look ist einfach klasse - liebe die Kombination der Blouse mit den coolen Sneakern!
    xx. Mirjam

    www.miiju.ch

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen Dank meine Liebe! <3

      Delete
  3. Beautiful blouse and jeans :)
    www.ivanasworld.com

    ReplyDelete

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig