Monday 6 June 2016

The Everything Bag | Berlin

I recently fell in love with the perfect crossbow bag. I actually call it the Everything Bag because it's small enough to to be carried everywhere yet fits all your essentials, still leaving enough room not to search for your items.
It's made of leather and super soft. The navy color complements a lot of shades and I especially like adding it to outfits with colorful accents like this green striped top. This sporty outfit is rounded up by the loose fitted Levi's jeans and my current favorite trainers. Monday's are always so stressful that I love opting for easy breezy outfits like this. How do you like it? And how do you like to dress to fight the Monday Blues? :D

I was wearing:

Selected Femme Top
GANT Originals Crossbody Bag
Levi's Jeans
ASOS Trainers

DE: Ich habe neulich die absolut perfekt Schultertasche bei GANT gefunden. Ich nenne sie insgeheim die Everything Bag, weil sie zwar klein und daher sehr handlich ist, dennoch genug Raum für all die wichtigen Sachen hat. Gleichzeitig muss man nach seine Sachen nicht ewig kramen - einfach perfekt! Sie ist aus superweichem Leder und daher einfach immer schön mit sich rum zu tragen. Außerdem finde ich, dass die marineblaue Farbe super leicht zu den verschiedensten Outfits zu kombinieren. In diesem Look style ich sie zu einem lässigen grüngestreiftem Oberteil und einer coolen, zeitlosen Levi's Jeans. Meine derzeit liebsten Sneaker runden den sportlichen Look für einen entspannten Montag ab. Ich greife gerade am Montag immer lieber zu entspannteren Outfits, da diese oft recht stressig sein können. Wie gefällt euch der Look? Was zieht ihr am Montag am liebsten an um den Monday Blues zu überstehen? :D
Ph by Chris
In collaboration with GANT. Styling, photography and opinions my own. 
Share:

7 comments

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig