Monday 13 April 2015

Gant Rugger Girl

Berlin has been feeling a lot like Summer lately, so I finally got to style my favorite Gant Rugger Spring Summer 2015 pieces. Surprise surprise, it's stripes again. I might be taking the whole stripe thing too far, but I mean seriously, a striped shirt is THE wardrobe staple. 

You all need one! Mine is as said before by Gant Rugger's coming collection. I styled it with the most comfy boyfriend jeans, also Gant Rugger. The whole look got a classic twist by adding my Trench. My shoe game hasn't really changed the past few weeks: Stan Smith Sneaker all the way guys. Happy Monday lovelies!

I was wearing
Gant Rugger Shirt
Gant Rugger Jeans
Hallhuber Trenchcoat
Stan Smith Sneaker
Bag bought in Italy

DE: Endlich wird es wieder wärmer in Berlin, Zeit also meine Lieblingsteile der aktuellen Frühjahr/Sommer Kollektion von Gant Rugger anzuziehen und den Look mit Timelessmotives für euch abzulichten. Wie ihr seht, schon wieder ein gestreiftes Hemd. Das gehört einfach in den Kleiderschrank jeder Frau. Es lässt sich perfekt zu einer Boyfriend Jeans stylen. Dazu kombinierte ich meinen beigen Trenchcoat, um meinen Look einen klassischen Touch zu geben. Meine Stan Smith Sneaker dürfen natürlich auch nicht fehlen. Happy Monday meine Lieben!
Ph. by Timelessmotives
In collaboration with Gant Rugger. Styling, photography and opinions my own. 
Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig