Wednesday 24 June 2015

It's in the details

Even though the weather in Berlin doesn't look very promising at the moment I still feel like wearing summer whites. I especially love blouses or tunics because you can style them in many ways. You can go from a more chic look to a very casual one wearing the same blouse.
I wore this ensemble a few weeks ago and must say it has become one of my favorite summer pieces. You can get similar ones herehere or here. I do love a all white outfit when the weather allows. So this is just up my alley.

DE: Auch wenn das Wetter in Berlin zurzeit nicht sonderlich nach Sommer aussieht, lasse ich es mir nicht nehmen meine liebste Sommerfarbe zu tragen: Weiß! Am liebsten trage ich im Sommer weiße Blusen oder Tuniken wie hier vor einigen Wochen in Berlin. Ich finde man kann sie einfach sehr vielseitig stylen, ob schicker oder lässiger, mit den richtigen Accessoires kann man ein tolles Outfit zusammenstellen. Die Bluse hier ist von Esprit, ähnliche findet ihr hier, hier oder hier. Ich persönlich liebe ja ein #allwhite Outfit. Ich hoffe es ist bald wieder warm genug, damit ich endlich wieder weiß tragen kann!
Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig