Tuesday 9 June 2015

Travelling Blues

Hi guys! Just a quick sign of life from the beautiful city of Split. I have arrived in Croatia safely and made it to my gorgeous Hotel which is located in the city centre (thanks to my very friendly driver). I  just went out to get some food and already had the chance to see the city by night. Simply stunning!
Now I'm well fed and ready to get some good night sleep. Tomorrow is going to be an exciting and busy day. I'll keep you posted on what I'm up to here in Split. Have a great day tomorrow!

DE: Hallo ihr lieben! Ich bin gut in Split angekommen. Mein Fahrer holte mich pünktlich vom Flughafen ab und brachte mich sicher in mein super schönes Hotel mitten im Zentrum der Stadt. Ich hatte auch schon die Gelegenheit ein bisschen in der Gegend spazieren zu gehen. Split bei Nacht ist ziemlich umwerfend. Ich freue mich die Stadt morgen zu erkunden. Jetzt habe ich gut gegessen und freue mich auf eine erholsame Nacht. Ich habe morgen nämlich einen spannenden, aber langen Tag vor mir. Ich werde euch natürlich auf dem Laufenden halten. Habt morgen einen tollen Tag!
Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig