Friday 14 July 2017

Berlin Fashion Week: Outfit Day 3

Happy Friday loves! It's finally time of the weekend and although I'm feeling a little bit under the weather toady, I'm really looking forward to the weekend.
Finally some free time to spend with Chris! Weekends are our favorites because they always mean strolls through our favorite areas of Berlin, a lot of coffee drinking and a slice of cake here and there. :D So today we are taking in really slow with ordering dinner rin and watching some movies. Hopefully this will recharge my batteries so we can enjoy the weekend to the fullest. But for now let's speak about today's outfit. I wore this look for another day at Berlin Fashion Week. This day mainly included events, visiting showrooms and meeting friends. That's why I went for a super laid back look featuring an off shoulder blouse from Mint&Berry and a comfy ripped denim as well as the usual flat sandals. This look served me well for an easy day at Fashion Week, which was probably the most fun, because I didn't have to rush from show to show but could take my time enjoying amazing events. How do you like it? Enjoy your weekend loves!

I was wearing: 


DE: Habt einen tollen Freitag ihr Lieben! Endlich steht das Wochenende wieder vor der Tür. Und obwohl es mir heute nicht ganz so toll geht, freue ich mich darauf, denn Chris und ich haben wieder mehr Zeit zusammen. Wir lieben die Wochenenden besonders, weil wir dann endlich wieder in der Stadt spazieren gehen können, dabei ganz viele Stops in tollen Kaffees machen können (hier gehört natürlich auch 1 oder 2 Stück Kuchen dazu hehe) und einfach die Zeit zusammen genießen können. Damit ich morgen also wieder fit bin, lassen wir e heute langsamer angehen und verbringend ne Abend mit Netflix schauen und Essen. 
Nun aber zum heutigen Beitrag. Ein weiter Look den ich auf die Berliner Modewoche getragen habe. Erneut entschied dich mich für ein sehr entspanntes Outfit, denn dieser Tag war lediglich vollgepackt mit Events. Ich musste nicht von Show zu Show rennen, sondern könnte die tollen Events mit meinen Freunden genießen. Hierfür trug ich eine schulterfreie Bluse von Mint&Berry zur lässigen Jeans und meinen üblichen Sandalen. Es war wirklich ein toller Look für einen recht ruhigen Tag und den wohl spaßigsten, während der Berliner Modewoche! Wie gefällt er euch? Habt ein wundervolles Wochenende!
Ph. by Jessi

Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig