Sunday 2 July 2017

Outfit: Long Cozy Cardigan, Skinny Jeans & Saint Laurent Bag

Happy Sunday internet people! I hope you've been enjoying your day so far. It's still raining here in Berlin and we finally got back home, after a lovely day in Mitte, our favorite area of the city. We had a great afternoon strolling the streets, drinking coffee and shooting a new look, all despite the rain.
Now I'm at the desk working on a number of new posts for next week. As many of your know Fashion Week in Berlin is kicking off tomorrow. This season I've decided to do more shows and events, which is why I won't really have time to work on the blog as much, the coming week. Therefore I am currently preparing many articles, mainly about our wedding (it's wedding week tomorrow) to be published all week starting tomorrow. Maybe I will add one or two looks here and there. Other than that, we still need to book flights for some upcoming travels, order dinner and install my new phone because I dropped my iPhone the other day. Sony was kind enough to send me another phone for the time being, literally saving my Fashion Week! Enjoy today's look which you can shop directly below. :)
I was wearing:



DE: Hallo ihr Lieben! Ich hoffe ihr habt bisher einen tollen Sonntag. Ich bin wieder zu Hause und muss noch eine Menge vorbereiten, denn bereits morgen wird die Fashion in Berlin, mit einigen tollen Events eingeläutet. Diese Saison bin ich wieder mehr unterwegs und werde verschiedene Shows, sowie Events besuchen. Damit es auf dem Blog dennoch was zu lesen und zu gucken gibt, bereite ich gerade mehrere Beiträge für euch vor. Ganz großes Thema der kommenden Woche, ist unsere Hochzeit. Es wird mehrere Beiträge geben, zum Thema Hochzeitskleid, Blumenarrangements, Location, und und und. Also bleibt gespannt! Zwischendurch werden euch natürlich auch ein paar neue Looks erreichen, die euch hoffentlich gefallen werden. Abgesehen von der üblichen Arbeit, müssen wir heute noch Flüge für einen tollen Trip im August buchen. Außerdem haben wir noch nicht zu Abend gegessen und ich muss auch mein neues Sony Smartphone einrichten. Mein iPhone ist mir vor einer Woche nämlich auf den Boden gefallen. Da ich es bei der Versicherung einsenden muss, war das tolle Sony Team so lieb, mir eins ihrer wundervollen Smartphones zur Verfügung zu stellen. Dafür bin ich unheimlich dankbar, denn damit ist meine Fashion Week buchstäblich gerettet. Habt Spaß beim anschauen des heutigen Looks und shoppt den Look direkt nach, wenn ihr mögt! :)
Ph. by Chris
Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig