Tuesday 18 July 2017

Outfit: Striped Blouse With Pleated Sleeves And Bow Belt

What a sunny day it has been! Summer is back in the city, we don't know for how long but let's enjoy it as long as it lasts. For hot weather like this I love wearing pretty off shoulder blouses paired with comfy denims and sandals.
Blouses with pleated sleeves and a bow belt have become a big summer trend and I'm loving it just as much! The easiness of styling it with different bottoms for an original look makes blouses like this so versatile. The fact that this one comes in stripes makes it even more perfect for me. How do you like my look?

I was wearing:


DE: Was für ein wunderschöner sonniger Tag heute doch war! Der Sommer scheint seinen Weg zu uns gefunden zu haben. Wer weiß wie lange das noch anhält, doch so lange das Wetter schön ist, freue ich mich sommerliche Outfits wie das heutige zu tragen. Ich trag eine wundervolle gestreifte Bluse mit tollen Schleifendetail zur lässigen Jeans und flachen Sandalen. Diesen Sommer sind Blusen in diesem Stil mit großen Ärmeln super in, auch mich hat dieser Trend voll erwischt. Ich find des einfach super easy solch ein zeitloses teil zu den verschiedensten Looks zu stylen. Und die Tatsachen, dass diese Bluse auch noch Streifen hat, macht sie umso perfekter für mich. Wie gefällt euch mein Outfit? 
Ph. by Jessi
Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig