Thursday 17 November 2016

Lace & Denim

Hi loves! Before I'm off to the office (a little later than usual) I just wanted to share some current favorite pieces. Who else loves a good denim? I'm the Girlfriend Jeans kind of type lately and love pairing them with white tees and lace bras underneath. I've linked some super cool jeans for you to shop below. What kind of denim do you prefer? Have a fabulous day!

The Look

Monki Bralet (here, here or here)

DE: Hallo Ihr Lieben, ich wünsche euch einen tollen Donnerstag. Heute gehe ich etwas später ins Office und daher nutze ich den frühen Morgen um euch meine derzeitigen Lieblingsteile zu zeigen. Zum einen ist das natürlich meine tolle Girlfriend Jeans. Die geht einfach immer und am liebsten style ich sie zum simplen weißen Shirt. Drunter trage ich dann oft ein Spitzenbralet, weil ich diesen soften Look einfach toll finde. Ihr könnt einige Modelle im Heutigen Post nachshoppen. Was für jeans tragt ihr am liebsten? 

Share:

1 comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig