Saturday 9 June 2012

Lost And Found

LOST AND FOUND - I just stumbled over this amazing song again. I used to hear it almost everyday but then I lost it after I installed a new program on my iPhone. So I'm quite happy to have found it again. Jose Gonzalez is one of my favorites who creates heartwarming, melancholic songs which make me want to travel to places I've never been to. 

Have a great weekend! :)



VERLOREN UND WIEDERGEFUNDEN - Ich bin eben über dieses tolle Lied gestolpert. Es war und ist nach wie vor einer meiner absoluten Liebslingsongs. Ich hatte es kurzzeitig nicht mehr in meiner Mediathek, nach dem ich ein neues Programm auf meinem iPhone heraunterladen hatte. Ich bin so froh es wiedergefunden zu haben. Jose Gonzalez ist Meister im verfassen von melancholischen Liedern die das Herz berühren. Dieses Lied bringt mich immer wieder in die Stimmung zu reisen, an Orte die mir fremd sind.

Habt ein tolles Wochenende! :)



                                    

Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig