Tuesday 12 June 2012

Back to Berlin

BACK TO BERLIN: I arrived in Berlin at 9am this morning. Overly tired from the flight which seemd unending this time I first took a long nap. I had to carry such a huge luggage (20kg) this time and my hand baggage was so heavy too! So you can imagine how fed up I was after getting here. Anyways I made it to Berlin safe and sound and I'm happy to be back again. I'm already loving the weather here. Finally I can enjoying some well needed sunshine! :)



WIEDER IN BERLIN: Ich bin heute um 9 Uhr morgens in Berlin angekommen. Ich war so müde von dieser, diesmal niemals endenden Reise und musste erst einmal einen langen Mittagsschlaf machen. Mein Gepäck beinhaltete einen riesen 20 kg vollen Koffer und mein Handgepäck war auch nicht viel leichter. Ihr könnt euch sicher vorstellen wie fertig ich war, als ich endlich ankam. Dennoch freue ich mich wieder hier zu sein. Und das Wetter versetzt mich auch gleich in gute Laune. Endlich mal der lang ersehnte Sonnenschein! :)


My huge luggage


Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig